mycket. .

Mycket har hänt sen sist jag blogga :) Vår ögonsten har haft det jobbigt men nu börjar vi få ordning på det <3 Ett helt år , ett helvete i skolan....Nu förstår vi nu kan vi jobba vidare efter hur det är! Min älskade tös kämpade och ingen förstod henne...hemska lärare...
Det gick så långt att hon låg i sin säng på kvällarna och önskade att just hon inte fanns, att ett sånt hemskt barn aldrig skulle blivit född.
Mamma-hjärtat gick sönder och jag ville bara omsluta henne och ta bort det onda <3
Ta bort alla hemska människor som fick henne att känna så...
Tårar varje dag ett helt år, glädjen helt borta...
Men nu älskade skatt kan du le igen, du fantastiska lilla varelse.
Nu börjar våran lilla familj bli hel igen och vi lär oss om varandra, om hur vi ska få våran vardag att funka på bästa sätt <3
Nya underbara lärare i skolan, du är glad varje dag vi hämtar dig, du läser, du skriver, du leker och har många kompisar.
Du har massor med svårigheter som vi jobbar med, men tack vare att vi förstår dig och dina egenskaper så kan vi stötta och hjälpa dig på bästa sätt.
Dina svårigheter syns inte på utsidan...och just det gör att folk inte alltid förstår att du inte riktigt funkar som många av dom andra barnen ...
Du mitt lilla yrväder har ADHD och jag älskar dig precis som du är!
Min underbara, omtänksam, smarta, busiga fantastiska tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0