söndag!

I dag är mitt lilla hjärta piggare.
Snorig och hostig men fullt aktiv som vanligt :P
Värre med mamman som äknner att förkylningen med halsont ligger och lurar.....
 
Brorsan fick ta med henne ut till lekparken medans jag storstädade....trök som fan...men nu är det klart!!! :D
Nu roar jag mig med tvättstugan..........behöver jag säga att jag har en grå och trist söndag! ;D
Längtar till kvällen så jag får tända alla mina ljus(klart jag får tända tidigare men inte lika hög mysfaktor!!) kryper ner i soffan men mjukaste filten slår på en film och får fotmassage av älsklingen min...snällla 'blink' 'blink' <3
I morgon är det jobb igen,fan att dessa lediga helger ska gå så fort jämt... ;P
 Man får se det positivt...man har då ett jobb att gå till och som man trivs på!!!
Bara alla dagar kvar innan det är helg igen.
Har fixat barnvakt till lördagen så får vi se om det blir lite fest här hemme,en bio eller annat skoj???
 
Ne nu lär jag få nått i magen och sen släpa mig till tvättstugan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0