ledig :)


I dag bara njuter jag av att vara ledig! :)
Jobbat helgen och det var ganska slitsamt....tur man trivs med jobbpolarna,det gör de hela mycket lättare när vissa arbetsuppgifter är mer krävande än andra!!! :D
Är även ledig i morgon men då ska jag roa mig med tvättstugan...vilket är en av dom tråkigaste vardags måsten som jag vet!
Har ju världens bästa pojkvän som oftast sköter det mesta som har med tvätt att göra MEN......
han jobbar kväll så har ju inget val :P
 
 
Medans mamman har slitit med jobb hela helgen har skitungen haft det toppen skoj med kusinerna som sovit hos farmor/mormor<3
På lördagen när jag kom från jobbet var det full rulle här hemma med fanny och kusinerna bus(farmor/mormor va på loppis så lämnade av dom här)! :)
Var ju nån typ av  musikfestivall gatan brevid , här där vi bor så vi tag med ungarna dit........vart hoppborg,ansiktsmålning,fiskedamm mm,vart även en vända till lekparken och sen avslutade vi med donken mat innan alla tre busungarna följde med till farmor och farfar.
Hämtade hem trött ,nöjd skrutta till kvällen<3
på söndagen jobbade vi båda två så då fick fanny åka till farmor igen och busa med kusinerna innan dom åkte hem :D
När vi va i lekparken gunga dom i en stor gunga,dom skratta så dom kikna alla tre :D
Önskar satt dom kunde ses oftare!
Dom har ju kul ihop :)<3
Minstingen följer fanny överallt och den äldsta tjatar jämt om at få komma och sova :)
Så glad att hon har sina kusiner<3
Hon har ju även billy bus och cindy men dom är ju lite mindre<3
 
Här kommer bilder :)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0