hinner inte....

 
känns som man bara jobbar för stunden!
Ska inte klaga, för jobb på schema är ju det bästa helt klart....fan vill inte tillbaks till vikarieförmedlingen!
Gick sista dagen i dag men fick några dagar även nästa vecka och har jag tur får jag fortsätta??
Vet nu att jag ligger först på laslistan,det har jag fått bekräftat flera gånger sista dagarna,vart även erbjuden natt vik men tackade nej då jag har sömnproblem så det räcker....
Känner även att det inte skulle funka då man ibland behöver barnvakt på kvällen och har ju ingen som kan den tiden.
Det enda jag känner är att 100% vill jag inte ha i detta yrke!
För slitsamt för den lönen...
Alla vet väl att vården,särskilt den när man jobbar med äldre inte ger så tjock plånbok!
75-80% vill jag ha om jag nån gång får en tjänst inom detta :)
 
Just nu sitter jag,älskling och brorsan å spelar nå meninglöst spel på mobilerna :P
Ett sånt där ord spel där man tävlar mot varandra...och jag är bäst! :)
Skruttan ligger utslagen och sover(äntligen) hon är både sjuk och trotsigare än vanligt!
Helt omöjlig här på kvällen,skitungen min<3
 
Tidigare i dag var vi till lugnet så hon fick leka av sig i vattnet :)
Det älskar hon.
Jag badade inte....helt plötsligt hör jag Fanny skrika över hela badhuset: mamma badar inte för hon har mens!
Vilket jag inte har haha.
var bara pappor där med sina små och dom tittade lite skamset upp på min lilla buse :P
 
Få se om vi åker till pappsen/ morfar i morgon??
Beror på hur damen mår?
 
Tänkte ju först hitta på nå soj i morgon men eftersom fanny är sjuk vill jag vara med henne<3
Känner att jag inte är helt 100 själv!
Haft ont i skallen hela dagen,mått illa och känt mig yr :(
Spånar på nsäta helg om det blir lite fest då kanske??
Den som lever får se :D
 
Nu ska jag skutta i säng!
Natti...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0