glad!!! :)

Gör ett litet inlägg...är ju ett tag sen!
Förkylningen kom och slog undan benen på mig....
Har varit liggandes sen i måndags.
 
Känner mig inte mycke bättre men ska göra ett kvällspass i morgon sen ledig helg!
Lördagen bjuder på lite roligheter...hoppas jag... :P
Blir att äta gott och dricka lite här hemma :)
Ska fira älsklingens brorsa på 18 års dagen eftersom vi inte kunde va me förra helgen....
 
Förutom sjukdomar och elände har man fått någa bra besked denna vecka :)
Är man ju inte bortskämd med precis!!
Mannen fick en bra lönehöjning...och de får man ju retroaktivt i oktober(gäller från april :))
 
Och det är han så jävla värd!!!
Som han sliter och ställer upp på denna otacksamma kommun!!!
 
Sen fick jag veta att jag får fortsätta schema ett tag till.....blir bra pengar nästa månad och det är ju toppen eftersom vi ska på stugsemester till ullared! :)
 
Snart kommer busungen hem från dagis och till kvällen är det första gympa passet,blir nog jäkligt bra så hon får göra av med lite energi<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0