synd om mig!!

Sitter här hemma och tycker förbannat synd om mig själv!!!!
Sjuk i en vecka och inte fan blir det bättre :(
 
Åkte ju till ullared i onsdags och bodde i stuga med bästa pappsen,älskling och två av mina systrar<3
Resan var väl ganska bra! :)
OM man bortser från feber,hosta,sprängande huvudvärk,sura miner i mellan åt ;P och en mage som var totalt åt helvete!!
I bland skulle man behöva ha en toalett i bakfickan.....
OCH Resan i bil på ca 15 timmar totalt var ju ett mindre helvete när man har ont i svanskotan!
Men det var helt klart värt allt de dåliga!!!
Fick ju kvalitetstid med pappa och mina älskade systrar och mannen i mitt liv<3
Fick handla för massor av penningar och är nu klar med i stortsett alla julklappar.
 
Är så jävla nervös pga vissa saker som kan påverka mitt liv till det sämre....
Vet ju att det var nog för bra för att vara sant....
 
 
 
Nu ska jag pussa på min skrutta och sen när hon är nerbäddad ska jag se på film med brorsan :)
Mannen är iväg och träffar några polare<3
På g till ullared!
Älskling och jag bara testar! Inget som fick följa me hem :P
Ola -Conny :P
 
Tack bästa farmor,farfar och mormor för att ni tagit hand om skruttan medans vi var borta och att ni fixat dagis lämning,hämtning och så hon fick gå på  gymnastiken :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0