Efter några deppiga dagar ser jag nu ljuset :P

 
Känner mig mycke gladare och deppigheten börjar försvinna mer och mer!
Sitter i soffan med min lilla goa pratkvarn,vilka ide'er och funderingar det lilla livet har<3
Och en jävla massa energi!!!
Jag fattar inte hur hon orkar??!!
Efter dagis 7-4 och ett gympapass på en timme nu på kvällen(hon har börjat på knatteskutt som verkligen är toppen skoj!!!) är hon fortfarande som en studsboll :O
Älskling drog till enpolare och bara min lilla sessa lagt sig ska jag krypa ner i soffan och bara slappa!
Är helt slut!
Jobbar,jobbar och jobbar :D
Härligt att jobba men trött blir man!
Nästa vecka är sista veckan på schema men håller alla tummar och tår för fortsatt??!!
 
                                                                               
              
 
Slänger in blandade bilder från senaste tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0