varar glädjen?? :P

I dag har vi varit till storstan med svärföräldrarna(Tias jag och fanny).
Vi har hämtat hem en ny bil och vi är supernöjda :D

Men man får väl se om lyckan varar för alla vet väl hur bilar är??!!
Alltid nått som går sönder och kostar massor av pengar......

Sen vart ju resten av resan mindre lyckad!!!
Hitta ingen parkeringsplatsi city ,vilket var väntat :P
Bestämde oss för ikea och köpcentrumet i valbo men mannen min lyssnade inte på mig när jag sa sväng här.........
Tolv mil fel!
Så ingen shopping där heller haha :P

Nu sitter skruttan och jag som trötta soffpoatatisar framför teven och myser innan hon ska i säng<3
Lär väl slockna jag med snart och det är nog bra då det finns massor som måste göras(i morgon och kommande dagar)!!
Både storstädning,tvätt och fix av bilar ska hinnas med,hoppas även att det är fint väder så det blir lek och grillning i lekparken med millis + familj :)
Även stan ska hinnas med för Fanny ska byta storlek på klänningen hon ska ha på söndagens barnkals hos en kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0