skäms!!!

Sitter här och tårarna bara sprutar,kan knappt andas och så skäms jag som fan!!
Tog mig till jobbet och till första kundens hus(kämpade som fan hela vägen med hosta och svår andning,en tant stannade till och med och frågade hur jag mådde??).
Tar mig till den allmänna toan,kräks,hostar och kippar efter luft....
Knappt nå batteri på min lur men får tag på mathias som åker till jobbet(han jobbar extra på mitt jobb fast han har anställning på ett annat ställe) han förklarar situationen för samordnaren som löser kvällens personal.
Mathias får komma och ta tre kunder åt mig för det är två man kort.
Jag skäms!!!
Vill inte ställa till det för andra!!
Sen får man ju inge ersättning(ibland en liten slant om man har tur för nån dag) när man är timmis :(
Törs inte tänka på våran ekonmi!!

Vill ju jobba!!
Hatar att det alltid ska bli så här med min andning när jag blir sjuk!!!
Alltid varit så men sen man fick dom där förbannade propprarna i lungorna har det blivit värre.....
Inte kände jag heller tidigare i dag att det var så illa som det tydligen va.... :(

Drar väl på mig lunginflammation eller nått annat skit med min otur :((((
Först däckad av feber en vecka som sedan byts av med en äcklig magsjuka och nu detta.....
ORKAR INTE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0