så vart det med de...

Då kan man äntligen friskförklara busungen :))))
Å jag är på bättringsvägen...
Nej jag klarade mig inte! :(
Nu har vi haft magsjuka allihopa två gånger på tre veckor....

Ännu en sjukskrivning :(((

Fatta vad pengar vi förlorat tack vare fyra veckor av olika sjukdomar som härjat.
Pengar är inte allt men när man hela tiden knappt har råd med diverse saker så blir det jobbigt!!

Hittade då en fin fin födelsedagspresent till min skrutta för en billi peng,den kommer hon bli jätte glad över<3


Nu vill jag bara jobba på så alla på jobbet ser att jag INTE är en 'dåligä' vikarie!!

Även om dom förstår att man är sjuk så ställer det ju till det för dom när man har ett bokat pass och hastigt måste ta bort det...
Dom vill ju ha vikarier som kan jobba!
Så nu får det vara slut med sjukdommar för detta år! :P

Kvällen ska spenderas i soffan och morgondagen får vi se hur man mår??
Hoppas ju på att man mår bra så skruttan får komma ut lite i detta härliga soliga väder(fadern jobbar 7.30-21.30)

På söndag fyller man år....
Inget att fira!
Blir lite mys med familjen men kalas struntar jag i denna gång...
Dumt att smitta andra om vi fortfarande har magsjukebaciller!

Skulle ju åkt till pappa i morgon och firat  syster (och mig en liten aningens ;P) som fyllde i torsdags men vi ställde in och tar det nån helg framöver,lite tråkigt för saknar ju mina småsystrar<3-ÄLSKAR ER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0