så är det....

Då kan man äntligen friskförklara busungen och jag är på bättringsvägen!
För NEJ jag klarade mig INTE :(((
Ännu en sjukskrivning................så jävla trökigt och pinsamt!!!
Även om dom förstår att man är sjuk så vill dom ju ha vikarier som finns på plats och jobbar!

Min högsta önskan är nu att jag slipper allt som har med sjukdommar att göra näsrmaste året!!!
Vill ju jobba och visa att jag INTE är en 'dålig' vikarie!

I morgon jobbar Tias 7-21 så jag hoppas att jag är piggare så Fanny får komma ut lite och njuta av det härliga vädret :)
Hon har nu varit hemmaoch  borta från dagis i snart 1.5 vecka :(
Hon längtar efter sina kompisar på dagis!!

Och hon längtar även efter sina kusiner och Lina<3

På söndag fyller man år men det är inget att fira!!!!
Struntar i 'kalas' denna gång!
Lite mys med min lilla familj räcker<3
Vi är så stor släkt så det är kalas jämt och ständigt ändå :)
Viktigare med kalas när dom små fyller år!
Kanske går ut om nån helg och tar nån öl,sen funderar jag på en helg i storstaden eller en kryssning??
Vi får se :)

Det som var synd var ju att vi skulle till pappsen i moprgon och fira systeryster(å mig en liten aningens ;P) men tar det längre fram pga alla sjukor!
Saknar mina systrar-ÄLSKAR ER!


Nej frisk vill jag vara!!
Längtar ut,längtar efter folk!!! :P
Trött på att vara här hemma...


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe, gravid med lillasyster <3

Tack för din kommentar i inlägget om min son! Det stöttar mig massor! <3

2012-03-24 @ 20:09:01
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0