nyfikna??

Nyfikna ni är :P

Nej jag ska inte skaffa fosterbarn mamma!
Å nej inte hus millis!
Å inte är jag gravid :P

Ni får veta snart......



Shit vad trött jag är efter fyra dagar med jobb!!
Fanny sover hos bonuskusinen och jag stod i valet och kvalet: dricka eller inte??!!

MEN jag väljer soffan,mitt sköna täcke,lite godis och en bra film :))))
Orkar inget annat!!

Saknar min  busunge men hon var så lycklig som skulle få sova hos Lina<3

Åk sa hon åt mig och mathias när vi lämnade henne haha,inte ville hon ha mamma och pappa där :P
Min lilla skatt,som jag älskar den ungen!!<3

Och en ska tilll........
Jag skulle kunna göra(NÄSTAN) vad som helst för ett varmt bad!!!!!
Saknar badkar som fan! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0