när tar det slut!!??




Trodde att magsjukan var över...men icke..... efter en dag utan symptom(söndag) och en pigg unge som åt massor av mat vände det på natten igen :(
I dag har hon inte spytt men magen är inte som den ska! :(
Hon har ändå ätit bra och varit ganska pigg.

Vi tog oss ut en stund här på gården nu på eftermiddagen,måste få lite frisk luft...både jag och hon!!!

Och vi träffa ju ingen så ingen vart ju smittad :P

Hon längtar till dagis men måste ju vara symptom fri två dygn(tror jag att det är??) innan hon får gå dit.

Så nu är det bara att uthärda två dygn hemma sen får man jobba och ut å träffa folk!

 :)


Har funderat en del över alla kort ja inte framkallat sen fanny va typ 2 år och har nu bestämt mig för att bara göra fotoböcker!
Men jävlar vad kort jag har......
Att ta tag i detta känns bar drygt men ju längre tiden går ju mer kort samlas på datorn! :P
Har försökt att ha ordning och sorterat i mappar MEN är ändå en jäkla röra som jag måste sätta mig och gå igenom!!
Får plats med fler kort i en fottobok och böckerna tar ju mindre plats än ett album!! :)
Blir nog bra....när det är klart....


______________________


I morgon ska vi iväg på en sak....får se hur det slutar??
Känns lite kluvet med det hela :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0