magsjuka IGEN.....





Skruttan sov ju hos moster med familj i fredags och gissa vad???
Skitungen får magsjuka där.....
Lite komiskt då syrrans grabb sov här nyligen och fick det hos oss :P


Är grymt trött på allt som har med sjukdommar att göra!!!
Och magsjuka är ju en av dom trökigare :(
Man går nu bara och väntar på att man själv ska få skiten.....
Skulle jobbat kväll i dag men lär ju vara hemma med sjukt barn.
Fatta vad pengar jag förlorat denna månad genom alla sjukskrivningar :/
Vill inte ens tänka på eländet!!!

_________________________

Och ens sak till,nu jävlar har jag fått nog!!!!!
Detta falska som pågår,ne fy fan!!!!
Vad är det för fel på en del.....
Slut på att ens bry sig för andras skull,mig skiter jag i men finns andra som mår dåligt av det hela och är ledsna!!!!


Patetisk är det enda jag behöver säga!!!!
Så jävla hård utåt men så jävla rädd och svag!!!
Det har visats ett antal gånger för mycket nu!!

Så jävla fjantigt betende så det finns fan inte!!!

Är ju inte mitt samvete.....
Jag hoppas du nånstans bryr dig och mår jävligt dåligt över hur du behandlar folk!

_________________________


Älskar min familj och alla andra nära och kära<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0