efter....

Efter sjukdom har det varit jobb varje dag!!
Sen efter jobbet har jag varit såååå trött så jag har inte orkat nånting :P

Fyllde ju år i söndags och min bästaste Tias hade bokat bord och bio men eftersom jag fick magsjuka vart det att ställa in :(<3

*MEN DET TAR VI IGEN SNART!!!*

Skruttan hade målat en så fin teckning och sjöng för mig ( senare på dagen hittade hon tussilago som jag fick
så nu är det officielt vår för mig!<3)



Dock  vaknade jag  innan dom kom in för den klassiska födelsedagsöverasknings väckningen :P

Frukosten stod framdukad framför teven,blommor på bordet plus tårta och present.
Fick ett jätte fint armband och halsband av älskling<3

Dagen vart lugn och spenderades i soffan under filten.
Fick även snabb besök av maddis och hennes kille och blomma fick jag :)







Nu är det bara ett år kvar innan man lämnar ungdoms åren .....
Tant nästa!!!

___________________________________________________


Är då glad att jag fått en hel del jobb!!!
Varenda krona är välkommen!
Även mathias har jobbat extra så nästa månad blir nice,kanske man kan handla sig nått skoj??!!

MEN På fredag SKA jag vara ledig!!
För då  drar vi till storstan med svärföräldrarna men bara över dagen denna gång.
 
Och i morgon efter jobbet ska jag göra stan med systeryster.....lär väl bara hitta kläder till fanny som alltid! :)

Kan ju säga att moster längtar efter busbilly nu,längesen man såg den lilla knodden<3
Även cindy<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0