Bättre??

Har fortfarande väldigt ont när jag hostar men andningen känns lättare och febern är lägre :)
Törs man hoppas på att det vänder nu och att man får vara frisk ett tag????

Fick då en skojig sak av brevbäraren i för en stund sen!!
Fannys bok om hnnes första år :))))
Galet nöjd!!!
Hur fin som helst!
Den ska hon få en dag när hon är stor<3

Man bli lite sentimental när man bläddrar bland alla härliga bilder på min lilla bebis...
Tänk att min självständiga,envisa lilla dam har varit så liten och så hjälplös<3<3<3
Min och mathias egna lilla skitunge som vi älskar mer än allt!<3

Ska ta några bilder sen när jag orkar på boken så får ni se vad fin den är :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0