är det över nu???




Mathias är piggare och Fanny är ju pigg men fortfarande lite krångel med magen....
Klarar jag mig??
Törs jag hoppas??

Syrran sms:a i  morse ...hon hade inte klarat sig :(<3
Nu får väl mosters skrutt magsjuka igen oxå?
Stackars liten!

____________

Är ju toppenväder i dag,man känner våren i hela kroppen :D
Massa härlig sol och varmt!

Vi tog oss en cykeltur,handlade lite åt sjuklingen(syster) men ställde det utanför,vill inte ha mer snuskiga magsjukebasselusker nu :P

Sen har vi njutit av sol och lek i lekparken,fanny busade runt med två andra barn som var där :)

Nu ska jag sätta mig och fundilera på vad man ska grilla för gött??
För grilla ska jag i dag!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0