sommardag :D

 
S:O:M:M:A:R 
 
 
 
Denna dag har vi spenderat i rättvik hos bästa pappa med systeryster och mosters ena guldklimp<3
Haft en mysdag och njutit av både sol och god mat!
 
 
ja pappa maten gick att äta ;P
 
Bäst hade vi det när skruttan och jag var ute själva vid siljan och strosa omkring<3
Vart till och med bad för skitungen!
 
Första utomhus för i år.....
 
Fatta att de är juli om några dagar å att detta var första badet :O helt ofattbart!!
Men har ju inte varit så mycke till varma sommardagar!
 
Enda minuset är ju att ungen typ inte lyssnar nånting och man får tjata sig blå :(
 
Neee nu ska jag ta boken jag läser och mysa ner mig i sängen för är supertrött även i dag.....
jobb i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0