skoj på lilltorpet :)





Var ju barnens dag på lilltorpet och då mathias jobbar trodde jag inte det skulle bli nått.

*blir ju lite besvikenpå vissa saker......*

Nu har ju jag och fanny världens bästa älskling/pappa så han tog sig tid på sin rast..vet ju att han helst velat vila(jobbar 7.30-14 rast till 16 och sen jobb till 21) och körde upp fanny och mig så hon fick busa av sig :D
Hoppborg,åka hästsläp,fiskedamm,ansiktsmålning...vilket fanny vägrar..jobbigt att tvätta bort tycker hon! :P teater mm.
Det enda jag ångrar var att vi inte tog oss dit tidigare så hon fick vara där längre...
Hon fick då ha skoj och göra av med lite energi en stund i allafall<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0