Midsommarafton :D

 
 
 
 
Ligger i sängen å det är söndag morgon,fanny ser på ronja och älskling sover!
Hur har midsommar varit då? jo toppen :)
I fredags jobbade jag till fyra men kunde gå hem vid tre.
Snabbt hem och duscha för att sedan åka till svärföräldrarna och äta god mat,kan säga att jag hamnade i mat koma efter de!
Vid 8 tiden fortsatte vi hem till mamsen där det bjöds på tårta,kubb,skratt,mygg och hela två öl :P
Fanny lekte med lina och billy försökte hänga med i deras tempo<3
Sol hade vi oxå hela härliga dagen :D
 
När jag kom hem somnade jag vid ett och sov till elva dagen efter,helt slut haha
 
.I går på midsommardagen åt vi resterna men de var lika gott de med,och de bästa var ju att man slapp laga mat vilket jag har tröttnat på!
På eftermiddagen drog vi till parken för en omgång kubbspel,mitt lag hade så klart vunnit om inte de andra laget utövade MASSOR AV FUSK!!!!!
 
Ska snart släpa mig upp ur sängen och sätta på kaffe så man kommer igång,ska jobba kvällen i dag men bara 4.5 timmar så det är inte så långt pass!
 
 
 
 
 
 
_________________________________ 
 
 
Är så jävla ledsen att vissa saker är som det är!!!
Jag förstår bara inte varför????
Vad fan har jag/vi gjort??????????
Vill INTE det ska vara så här......
Blir både arg och ledsen!
Jag skulle vilja skita i det helt men när de drabbar de mina så går det inte!
Kan inte tro att nån mår bra av detta?
Förstår inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0