kubb och grillning :)

 
Fattar inte hur man kan vara så trött hela tiden??!!
Måste vara bristen på sommar :P
Visst har vi sol stundvis men va fan....känns mer som soliga höstdagar än sommar.
Bara att göra det bästa av situationen!
Är ju i allafall ledig en hel del,tar mig ledigt nu när älskling har semester så man får lite familjetid med dom som betyder mest<3
 
Jobbade en kortis mellan 9-12 i morse.
Eftermiddagen/kvällen har vi spenderat med systeryster+familj och mina brorsor :)
Hade kunnat varit skojigare än de va.....
Den ena brorsan retar mig till vansinne!!!
Gaaahahah!!!!
om han bara kunde bete sig så skulle de va så mycket roligare!
I dag fick han mig att se svart och jag var så arg så jag bara skaka....
Han kan vara go oxå men han lär skärpa till sig!<3
 
Vart i allafall grillning och en omgång kubb,vädret var ju inte på vår sida men vi trotsade det ändå:D
 
Nu passar de bra att mysa ner sig i soffan med lite godis och nån bra film(om vi hittar nån...)
 
I morgon hoppas vi på uppehåll åtminstonde!
Ska ha syrrans grabb här (medans hon ska ute skojigheter :P)och är ju skoj om man kan vara ute en stund med dom små.
 
 
_________________
 
 
Varför?????
 vill....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0