jobbsvammel å lite till :P

Äntligen har min skrutta kommit hem<3
Vart översovning hos farmor från i går till i dag så vi kunde jobba.
Tur man har farmor å farfar som ställer upp i vått och tort! :)

Hade ju bara kortpass till elva,både skönt och inte....
Då jag älskar att sova på morgonen(typ bara då jag kan sova) känns de jobbigt att kliva upp för att bara jobba ca 3 timmar.....men skönt att sluta tidigt!

Har haft kaffedate här hemma av en vän som jag inte sett på ett tag :D
då vi börjat på olika ställen hinner vi inte ses så ofta...
Jobbar alltid då hon är ledig och tvärtom!
Hon vill att jag ska börja på hennes ställe oxå men får se.....finns både fördelar och nackdelar .
Framtiden får visa hur de blir.
kommunen vill ju ha bort alla vikarier och har börjat med massa nytt.
Tror ju knappast att ordinarie kan vara överallt och täcka upp jämt!
Dom kan ju inte slita ihjäl sig!
Vore ju toppen att få en tjänst då framtiden som vikarie är jävligt oviss MEN detta är ju inte drömmen i karriären så samtidigt vill jag inte ha fast anställning.
Sen har dom ju krånglat till allt i detta yrke så det är ju inte roligt längre....
Är som ett jäkla fängelse där dom ska kolla en hela tiden.
Så både ja och nej till en tjänst :P
Söker ju inget så lite får jag ju skylla mig själv att jag inget får....
Hade det varit som förr hade det varit perfekt att gå som vikarie!
Massa jobb,massa pengar och vill man vara ledig tackar man nej.
Trivs ju med dom man jobbar med och dom man går hos men kanske inte hela livet....
Lönen är alldeles för dålig i vården!
Borde ju klura ut vad jag verkligen vill göra men är ju inte så sugen på att plugga för att nå dit.
Har ju lite tankar men inte mer än så.

Ne nu ska jag mysa med min skrutta resten av dagen/kvällen och vänta på att älskling kommer hem<3
Han jobbar näst sísta dagen sen har han SEMESTER och det är han såååå värd!!!
som han sliter!!<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0