Grattis till mammas älskade stora tjej på 5 års dagen<3


Mamma och pappa älskar dig mer än ord kan beskriva!
Våran kärlek till dig är evig<3
Du, våran finaste Fanny!
Du är en liten tjej med stor energi och massor av lust på livet,du vill göra allt och helst samtidigt.
Du undersöker allt och lär dig massor.

Det är svårt att förstå hur fort dessa år gått!!!!!

Att det där lilla knyttet som kom till oss för fem år sen i dag har blivit denna:

underbara,envisa,glada,arga,kärleksfulla,busiga,trotsiga och våran fantastiska alldeles egna tjej<3

Vi kommer alltid finnas vid din sida och följa dig genom livets krokiga väg :)
Jag vet att jag har dåligt tålamod,att jag inte alltid tar dig på rätt sätt...
Ibland bråkar vi och jag får alltid dåligt samvete efteråt!
Jag vet ju hur du funkar men ändå så gör jag på 'fel' vis!
Jag vet att jag måste släppa taget och låta dig få vara den stora självständiga tjej du är

Och du min lilla busunge måste ibland förstå att du är mindre än vad du vill vara! :P
Kan själv!
Jag gör som jag vill...
Jag bestämmer.... inte du mamma ...
haha envisa busunge!<3


Jag ska i alla fall göra mitt bästa för att bättra mig.... för du är den jag älskar mest av allt<3

Du och din pappa<3



Mamma och pappa är så glada att just du kom till oss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0