blandat svammel om helgen!



Fredagens festligheter vart väl så där :P
För mesta dels skoj men med en del störande moment(full karl å en aningens otrevlig sådan).
Själv var jag då inte så fuller och de var ju skönt till dagen efter då jag mådde väldans bra!
Lite trött men annars helt ok.





Vart filmmys med godis för hela slanten<3
Fick ju även hem min älskade skitunge<3

Just ja fick ju oväntat besök på fredagen av en saknad vän,skoj!!!<3
Ska ta mig i kragen och besöka henne i sommar!
Är dålig på de där men nu är de bara så att jag ska dit :D

På söndagen var det barnens dag på stan med halva priset på karusellerna,det åktes maasor för skruttan med  kusinerna.

Återkommer med bilder!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0