söndagsmys<3

 
 
Vart en kväll fylld med öl,kött och skratt :P
 
I dag mår ja toppen och de ni mina kära vänner,  brukar JAG INTE  göra när jag druckit alkohålhaltiga drycker....
Spelar ingen roll hur lite jag dricker så blir jag oftast dålig dagen efter!
Var lagomt susig igår och det är ju då det är som bäst! :)
 
Nu ska jag mysa med mannen som är väldans mycket sämre än mig!<3
Blir film när skruttan kommit i säng.
 
Sista dagen på denna semester...... nu dröjer det ett helt år....fan va trök!!!
 
Försöker hela tiden tänka på vad som är viktigt,kan inte ändra på vissa saker så bara att släppa det helt!
 
 
Funderar på hotel och grönan till helgen!? :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0