SJUK..........

 
Synd om mig!
Febrig,svårt att andas...och en förjävlig hosta! :(
Var ju verkligen så här jag ville ha mina fyra sista lediga dagar innan man går på vikariatet NOT!!!!!
 
Ligger i soffan och glor på teven som bara visar skit....
 
Älskling och Fanny drog till leklandet<3
Tur det finns så hon kan busa av sig när vädret är emot oss.
 
Dom var iväg och badade i går kväll :)
Hon har tjatat så hon fick väl ta sig ett dopp då.
 
Tror skruttan saknar sina kusiner för när hon leker med sitt dockskåp så är dom med hela tiden...man hör hur hon nämner deras namn i lekarna väldigt ofta<3
 
___________________
 
Nu har jag bokat stuga för två dagar i ullared till hösten :D
Blir skoj för få ju ha systrar och pappsen med<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0