ser inget slut.....

 
Jag har förlorat hoppet helt!
Denna sommar är den trökigaste jag kan minnas.....känns som en blöt,grå och trist höst!!!!!
Snart är älsklings semester över och den där trökiga vardagen ska infinna sig igen med jobb och slit.....
 
Hur ska man orka ett helt år till nästa sommar(om inte den blir lika hemsk...) en lååång kall vinter....:(
Behöver massor av sol!!!!
 
Ja hoppet är ju det sista som överger en så hoppas väl lite till att det blir nån ändring på det hela??!!
Och att dom fina dagarna då är på våra lediga dagar :D
 
Skruttan har nyss åkt till farmor för översovning<3
Hon har packat sin väska med leksaker,kläder och lite godis...får ha lite myskväll i  då dagen varit ganska långsam!
Skojigaste denna dag var väl snabbvisiten hos morfar och lite lek med kusinen :)<3
 
Hon har tjatat om bad sen hon vakna med får bli en annan dag.
 
Själv har jag dragit på mig förkylning med huvudvärk från helvetet!
Hosta börjar man oxå få! :(
FAN!
Vill verkligen inte bli sjuk och börja mitt vikariat med att sjuksriva mig!
Blir vila dom här fem sista dagarna så man är pigg ,kry och glad :)
 
Älskling och jag siktar på bio till kvällen om jag inte blir sämre...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0