ledig<3

 
 
Trött och ont i huvudet som fan...MEN det gör ingenting för i dag har vi sol :)
Ska storhandla,äta och sen får de nog bli bad (om jag orkar??!!)!
Snackade med om kompis om att åka till henne och dricka lite öl eller annat alkohålhaltigt i kväll,hade varit både skoj och gott:)
 Men om inte huvudvärken tar och packar sig iväg får jag nog skippa de :(
Avaktar nån timme så får vi se,har ju öl hemma om jag tar mig iväg! :D
 
sitter även och funderar på om man ska åka till pappsen i morgon eller nån annan dag i veckan,är ju classic car week och självklart jobbar jag typ alla dagar :(
Vill ju träffa mina älskade systrar oxå!!!<3
 
På måndag drar vi i allafal till tomteland, för då är vi alla tre lediga så det ska bli mys<3
Fanny ska ha kusin cindy med oxå :)
 
 
Nu är man ledig till tisdag kväll,blir massor av mys och skoj med min skrutta!
Mannen min har de värre som får slita dubbelpass lördag och söndag......min tur nästa helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0