inte bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
 
 
 
Jobbig dag!
 
Mår verkligen sämst.....
Smygande halsont och huvudvärk som fan i flera dagar :(
 
MEN det värsta är ändå denna jäääkla yrsel!
Allt snurrar så fort jag står eller går....
Har kämpat mig igenom denna helvetes dag med drömmar om kvällen och min sköna säng<3
Inte gör det saken bättre att min mage är inne i en krångel period(har dryg krångel mage! Den är aldrig bra men i perioder är den ännu värre...!)
 
Tänk er magsjuka utan spyor...
Får vätskebrist men dricker jag är de kört........
Hatar denna mage som gör att man ALDRIG kan vara impulsiv....
Livet styrs efter vart toalett finns.... :(
 
Tänkte ha vilodag hemma.............. men den kompakta värmen som fick mig att känna mig som en svettig kärring i övergångsåldern fick mig att ändra mina planer.....
Tog med mig min bok och en solstol medans dom andra badade och hade skoj!
Inget toppenväder med massa sol i dag.... men varmt och kvavt så man knappt stod ut :P
 
Nu till kvällen öppnade himmlen sig och det bokstavligen talat öste ner!
Hörde det ryktas om åska och blixtrar men inget som jag märkte av....
Hade ju behövts!
Ligger nu i min sköna säng och svettas :P
ska strax slå igen mina blå och försöka sova i denna värme.
I morgon ska jag då inte göra mycke,bara vila och försöka bli frisk till måndagens jobb pass.
 
 
Ja just ja....igår var vi på utflykt till säterdalen,vilket vackert ställe och perfekt för små barn :)
Massa djur(får,hästar,kossor som vandrade fritt,kaniner,grisarmm)Lekpark och massor av yta för energiska barn att springa av sig på.
 
Dit åker vi fler gånger :D
 
Var även till silvergruvan, ett hål med höga stenväggar och klart, grön blått vatten.
Marcus(tias bror)  skulle hoppa men det tog sin tid innan han vågade... :P
Fanny va i och simmade och det såg så härligt ut med de blågröna vattnet.
Det var kallare vatten än en vanlig sjö.
 
Ska sätta mig nån dag å fixa med alla miljoner bilder jag tagit så ska jag lägga upp några från dom senaste dagarna för den som vill se :P
 
Ne sova var det!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0