äntligen...eller??!!

 
 
Whiiii sol och bad..........är sommaren här nu???
 
Hinner inte blogga så mycke för måste ta vara på dessa få sommardagar med allt härligt som hör till :D
Sena kvällar har det blivit för oss alla tre men vi har ju sommarlov(i allafall fanny å tias :P) Jag jobbar inte så mycket heller för vill vara ledig samtidigt som dom!

I dag har vi solat och badat massor,även hunnit med lite kubbspel som kunde varit skojigare! :P

Och nu  sover skruttan som en klubbad säl<3
Trött efter en lång dag!

Funderar på vad för skoj man ska hitta på här sista lediga veckan??
Är inne på sommarland men nu skulle de ju bli dåligt väder så vi får se...
Även funderat på storstan med grönan,skansen och annat smått och gott ...
övernattning i lyxrum på herrgård för mannen och mig...utan barn :P...men detta tar vi nog lite längre fram
Kanske kryssning??
Ja finns en hel del vi väljer på!
 
I tisdags var vi till pappa,var tisdagskul(barnensdag) .
Vi fick god mat,mys med familjen,badade,kikade på dora och svampbob,barnen hoppade hoppborg,  mm,
 
toppendag<3
 
på kvällen sov Fanny borta och vi satt uppe och spelade spel!
Hade ju längtat efter sovmorgonen dagen efter(eftersom inget barn fanns hemma..) Men självklart vaknade man sju typ enda gången man FÅR sova :P
 
Ne nu är denna mamma trött så sängen får det bli med min bok :)<3
Älskling får jag väl vänta på för han och hans brorsa spelar tevespel! :)
 
 
 
Min far har fem barn och tre barnbarn .......alla är tjejer utom ett av barnbarnen..... på bilden är han med den enda pojken efter sig :D<3
Busbilly
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0