svammel...

Onsdag och minimalt med jobb denna vecka....
En tjej får varenda dag,retar mig som fan på att hon fick 7 dagar i sträck och jag endast 4 timmar på dessa dagar.
Jag har utbildning och ska ju nu gå före vårdbiträdena!!!
Dessutom så är hennes jobbdagar typ slut och ändå får hon....
Vet ju att det är nå fuffens och varför hon får dagar.
Är så fel att det får gå till så här!
ska ringa ett samtal nästa vecka så får vi se om det blir nån ändring???

Har nyss haft besök här hemma och även hunnit med en liten promenad,få se om det blir en kvällspromenad sen med??

I dag börjar min busunge på dans,spännande!<3

HON ÄR SÅ STOLT OCH HAR LÄNGTAT SÅ LÄNGE PÅ DENNA DAG :)

Hon tjatar även om sina kusiner så ska höra om nån av dom kan på komma  översovning nån helg<3

På fredag ska vi då till leklandet med dom mindre kusinerna och mostrarna(i allafall två av mostrarna) :)
Men det är ju som sagt lite skojigare med dom stora kusinerna som man kan leka med, dom små kan ju inte så mycket än :P

LÄNGTAR SÅÅÅ MYCKET TILL VÅREN!!!!
Vill ha värme och massa sol,trött på mörker och kyla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0