söndagsmys!

Helgen slut IGEN!
Ny vecka och jag hoppas på att få lite jobb??!!

Är ju klar med skolan nu så  man kan äntligen  slappna av och slippa den där hemska stressen!!
Väntar på slutbetyget.....tror jag klarat allt men vem vet??

I går åkte vi till pappsen och hälsade på,systrarna var ju där <3
Vart pulkaåkning för Fanny och hennes lilla kusin och sen vart vi bjudna på god mat :)

kvällen spenderades med mig själv(fanny sov) mannen var hos nån polare och ölade.
Ska ta igen lördagens kvälls mys med älskling ikväll<3

Längtar tills Fanny ska sova för i dag har hon varit ett trotsigt monster!!!
Helt omöjlig och lyssnar ingenting!!
Underbara trots :P<3

i morgon blir det en date med en kompis och på onsdag ska jag få ha systers mysgosse på övernattning<3
Sömn blir det nog lite av då han är lite krånglig för stunden,men det gör inget :)
jag får mysa och syrran får sova,blir toppen bra det! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0