så är det...

Falskhet är fan det värsta jag vet!!!!
Bryr mig inte så mycket i mig själv men när det drabbar nån jag tycker om eller flera då får det mig att koka!!
MEN varför ödsla energi???
Det kvittar,valet är gjort....

Förstår bara inte hur vissa kan må bra av att vara elaka mot sina medmänniskor???'
Vissa tror visst att dom kan behandla andra hur fan dom vill....
Mår dåligt när jag ser sånt!!!
Och sånt ser man dagligen överallt....

När nån som man tycker väldigt mycke om går bort inser man att man ska vara rädd om varandra,att man bryr sig!!!
Små skitdetaljer är inget som betyder nått i det stora hela!!!
Man ska vara snäll och ta hand om varandra,älska sina nä'ra ocjh kära<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0