lördag och ostkaka :)

Skön morgon!!
Skruttan lät mig sova ända till nio,då vaknade jag av en tjej som stod vid sängen med muffins(hon fick i julklapp sånna där man kan fixa med så inga riktiga :P) godmorgon mamma här ska du få muffins naaaaw <3

MIN ÄLSKADE TROLLUNGE<3

Klockan är nu elva och jag äter ostkaka till frukost ^^

Ska snart lura in fanny i duschen(hon vill helst bada men idag får de bli en snabb dusch)
det är ju barnkalas sen så hon ska väl fixa till sig kan jag tro :)

Blir ju själv hemma då det är kalas,mathias jobbar både morgon och kväll hela helgen....
Ska försöka ta tag i den där boken jag fick i julklapp,om jag inte är allt för rastlös!

Några vänner ska ut till kvällen och jag hede ju så klart velat vara med men det går ju inte när mannen inte är hemma :)
Får bli myskväll istället med fanny<3

ska ju ha henne borta nästa helg då jag och syrran ska ut och svänga våra lurviga!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0