ARG!!!

Fy fan för att ha det så här!!!!
Vara timmis är ett helvete! :(
Aldrig veta när man jobbar eller om man ens får nå jobb??
varenda dag ska man må psykist dåligt i väntan på sms om jobb  från skit bc.......
Dela  lika,i helvete heller!!!!!!!!
Sen blir jag bra irriterad på sånna som bara ligger tillgänglig ett få tal gånger/månad,dom ska fan inte gå före sånna som ligger tillgängliga jämt!!!
Dom ska tas in om det fattas helt!!!
Att aldrig veta när man jobbar,att aldrig kunna planera vad man ska göra är så jävla påfrestande så det finns inte :(

Nu är man ju USKA men betygen har inte hunnit kommit  'in'
än och jag hoppas detta förbättrar min jobbsituation något!
Annars var det ju inte värt att plugga!
Skulle ha tagit tag och fixat en ny cv och börjat söka mera jobb!
Saker håller ju på att ändras till det sämre inom detta yrke,jag hoppas för allt att dom inte gör denna förändring på mathias jobb!!!
Detta skulle göra allt så mycket jobbigare för oss!!

____________________

Mår så mysko idag,yr och snurrig,trött och skakis....
Har ju haft systerysters buspojk här på översovning men han sov då ganska snällt så det beroro ju inte på sömnbrist heller!
vet inte alls vad det är men mår ofta på detta vis :(
kanske blodvärdet igen??


<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0