ändrade planer!

skulle hem till en kompis i dag men vart att vi åkte till älsklingens brorsa som fyller 40 i  :)
Var ju meningen att kalaset skulle va en annan dag men sen fick man veta at det tydligen var ändrat.
Får ta min kaffe date senar i veckan!

Det bjöds på smörgåstårta och annat gott :)

När ja kom hem kollade jag skolsidan och fick äntligen se att jag är klar med skolan helt och hållet.
Klarat allt och är nu uska :))))
Sååå skönt!!!!
Nu vill jag ha jobb!!!
Ge mig!!!

Är så trött på bc för en annan tjej har fått fem dagar på rad...
Jag ligger oxå tillgänglig och borde fått nån.....
Delar ut dom lika ......jo eller hur!!! jävla skit snack från deras sida :S
Hade det varit rättvist fördelat så skulle ju inte hon fått alla!!!
Blir så jävla förbannad på skiten!!
Har klagat men inte blir det bättre för de........

Månaden är snart slut och måste ha in fler timmar,annars inge lön nästa månad :(

I slutet av månaden planeras det för fest,skoj :)
Bara man inte blir för fuller.....



God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0