Allt har ett slut...

I morgon börjar allvaret igen!!!
Har ju fått ha mannen hemma hela långa härliga veckan<3

Mys!!!

Helgen har bestått av både skidåkning,pulkaåkning,bad på lugnet(Fanny och Lina plaska runt  själv ville jag inte visa min valross kropp!!!)Spelkväll,filmkvällar,en del plugg...sen har vi varit klistrade vid mobilerna alldeles för många timmar då vi laddat ner nått uselt beroendeframkallande spel^^

God mat har ätits och en hel del annat gott!!(som de nu är slut med.... för nu börjar mitt godisfria liv :P)
Ska bli lite ändringar på en hel del...så är det bara!
Kommer vara en surig bitch närmaste tiden då jag är sockerberoende...men det är bara så..... och min omgivning får allt  stå ut me det :P
Våra översovande drygbrorsor har nu åkt hem så ikväll blir en lugn och skön kväll med en braig bok! :)



Slängde ut mannen och skitungen några timmar,har setat med en skoluppgift en bra stund nu!
Uppgiften jag sdragit på i tre veckor.
Nu är den inlämnad och en nervös väntan har bitit sig fast.
Har ju gått förvånansvärt bra att plugga men denna uppgift förstod jag inte riktigt så jag är nöjd bara jag fixar den!!
Har ju fått många MVG så jag är mer än nöjd :)))

Har en massa skoj att se framemot men även ett jätte berg med måsten :P



Har  en stor längtan  och massor av små......






Skitungen min hoppade på för fullt<3
Hon och alla dom stora barnen,inte rädd för mycket den här tjejen inte!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0