tagit över!

Magsjukan har invaderat vårat hem,den första som drabbades vat Fanny sen var det min tur.....och mathias fick det sist.
Hatar denna sjuka men är ju bara att genomlida eländet!!
Har ju inget val liksom :P


I dag vart Fanny rocktjej....
Hon fick nån ide att hon skulle göra hörlurar av sin slaim(stavning??)
Den kletiga massan fastnade så klart i håret och för att slippa en arg mamma kom ho på att hon kan ju klippa bort det....
Det hon inte tänkte på var att massor av hennes hår oxå följde med.
Hon kpm förtvivlat till mig och jag vart ju så klart arg vilket jag nu ångrar!!!
Är ju bara hår och det växer ju ut igen!!
Hon har nu olika längder över hela skallen och kallar sig själv för rocj tjej<3
Kortaste är ca 2 cm....


Ne nu ska jag vila vidare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0