party byttes ut mot jobb....

Denna fredag vart ej som tänkt!
Skulle ju vara med och parta och ha skoj ju.....
Kompisen som är med i sveriges värsta bilförare har fest och flera av deltagarna skulle vara med och jag var oxå bjuden
 MEN innan jag hade tagit bort min tillgänglighet så vart jag bokad 12-21 dryg pass!!
Och klart så duger det att boka mig i herrghagen när ingen annan finns.... får ju aldrig där annars bara som sista utväg :S har tröttnat!
Så jävla glad att jag börjat på nytt ställe,där trivs jag skita bra :)
klart jag tycker om dom flesta jag jobbar med i herrhagen men trivs i alla fall bättre på nya stället :)

Just nu är jag i allafall glad över att ligga nerbäddad i soffan med mannen min<3
Harf haft huvudvärk hela dagen och känner att nått skit är på gång,som att man har tid att bli sjuk da! INTE

I morgon ska vi iväg och fira syrrans kille och hans dotter :)
Och på söndag ska Fanny på barnkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0