Magsjuka???


skräckens sjuka härjar i knutarna och denna gång kan jag INTE slippa undan??!!
Har lyckats undkommit kräk och elände fyra gånger men åker nog dit nu.
Har haft syrrans grabb i natt och han kräktes så snällt ner hela moster och sket ner sig ett antal gånger.
Stackarn fick duscha fyra gånger<3



Han var då glad i allafall den lill busen :)

Har dom senaste timmarna stortvättat(vart ju kräk i hela min säng :P) och även storstädat hela lägenheten,men det berodde inte på billy utan att jag ignoretrat dammråttorna allt för länge!!
Shit vilka stora dammråttor som byggt bo under våran säng,skäms på mig att jag inte utrortat dom för länge sen....

Nu ska jag njuta av denna soliga dag och vänta på om magsjukan slår till!


(Farmor och farfar kom på fika i går)


( sist när min andra systers dotter sov här fick ju även hon magsjuka och spydde rakt ut och denna gången billy....hur stor sannolikhet är det liksom?? Att båda skitungarna får det på natten hos just mig? :P


Kusinerna kikar på barnprogram i morse<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0