lite onödigt vetande :P

fredag kväll och sitter här i soffan med mannen min<3
Har jobbat kvällspass och när jag kom hem var det varma mackor på gång,sängen var renbäddad och busungen min sov :)
Älskar verkligen min tias!!!

Igår mådde jag för jävligt,magen krångla som fan och illa mådde jag.....inte magsjuka....har ju krångelmage :(
När det är så är det fan inte roligt att vara jag!!
Och det är inte roligt att jobba!
Ingenting är roligt dom gångerna :(

Längtar till i morgon för då ska jag få ha syrrans buspojk här på översovning,fanny tycker oxå det blir skoj :)
Tänk att han snart är ett år,vart tar tiden vägen!!??

Sen på söndag planeras en shopping dag,skojsigt tycker jag men tror inte mannen delar min glädje :P
Men han måste ju vara med för är en bit dit och jag har ju inge körkort :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0