jobbigt.....

Jäklar vad det biter i låren!!!!!
Vart på en promenad så här på kvällen i kylan,gissa om det ska bli skönt att bädda ner sig i soffan nu ??!! :)


Känner mig fortfarande tom,mycket tankar och känslor som jag håller inom mig,och så vill jag ha det!!!
Varken vill eller orkar prata!!!
Så gör inte det med mig...för det vill jag inte!!
Behöver jag prata så gör jag det själv med DEN JAG VILL!!!

Känns så jävla orättvist bara!!!!:(

Skulle vilja åka iväg några dagar med älsklingen min........... men ekonomin tillåter inte riktigt de :(
Vart ju mycket pengar för ingenting.... :(((
Håller då på och spar så kanske vi kan åka i vår :)<3


Nu ska jag mysa och kramas med min lilla älskade familj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0