ja livet går vidare......

Kommer nyss från doktorn och det var ju som jag trodde.......
Vart ingen bebis det slutade i missfall........
Var ju förberedd på det men känns ju jävligt jobbigt ändå!!!
Har ju missfallsrisk...men när man såg plusset på testet så växte ett litet hopp fram
Ett hopp blandat med rädsla!

Nu är det ju som det är och jag känner mig tom.....
Är ju så mycket´annat runt om  med olika mediciner och sjukvård som kostar massa pengar,pengar för ett missfall.....

Det känns orättvisst men samtidigt så är jag så otroligt glad över den underbara lilla tjej som jag har<3
Det är inte alla som kan få barn och jag är ju i allafall välsignad att få vara mamma åt min lilla Fanny!!!!



Kommentarer
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

jag beklagar så oerhört gumman <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0