härliga dag<3

Haft en härlig utedag med skridskoåkning(fanny och mathias) pulkåkning för lilla Billy och matningar av en hög snuskiga fåglar :P
Man blir på topp när det är sånt här härligt väder<3
Längtar som fan efter våren!!!!!!

Visst är jag fortfarande nere men solen får en i allafall att må bra stundvis :)



Tycker bara det är så tråkigt att min älskade lilla skatt alltid ska komma sist.....
Bli undanskuffad och ofta får stå i skuggan......

Att många(INTE ALLA SÅ fel behöver inte ta åt sig) hela tiden skiter i henne :(
Hon behöver få känna att hon oxå är uppskattad!!!
Att man bryr sig i henne lika mycket som  andra......
Jag förstår inte hur man kan göra skillnad????
För mig betyder alla lika mycket<3
Hon kan behöva lite egentid nån enstaka gång och få känna att det är hon som räknas.....
Jag menar bara nån gång!
Än är hon liten men hon blir större och förstår mer och mer,hon har oxå känslor<3
Klart att folk har fullt upp med sitt det har jag full förståelse för!!!
så svårt att förklara!!!
Men alla som har barn och ser att det förekommer orättvisa eller annat.... förstår att det gör ont när det gäller ens egna barn.....
Ähhh vad jag än skriver blir det fel!!!
Fel personer tar åt sig och jag menar inte att folk struntar fullständigt i henne bara att hon kan behöva lite egentid med nån av alla som finns i hennes liv.
Hon har ju så stor underbar familj :)
Man hör dagligen hur hon pratar om allt och alla och frågar om dom,när hon leker använder hon många namn så man förstår ju att hon saknar alla dom hon inte träffar så ofta   :)
Själv hade jag inte så stor familj under uppväxten,i allafall inga som fanns där.
Visst leket jag med  kusinerna på pappas sida under nån period men man längtade alltid efter att ha jätte stor släkt som man firade jul med mm
Jag sov hos moster nån gång och det tyckte jag var jätte mys :)
Jag tycker det är toppen att fanny har så stor släkt men det är synd att hon inte får uppleva den så mycket som hon skulle kunna göra <3



Mycket jag skriver i min blogg är till bara för att rensa mina tankar och känslor,jag har alltid använt mig av skrivandet när jag mått dåligt eller varit känslosam.
Bloggen är för mig,mitt ventileringshål!!!!
Här kan jag kasta ur mig lite dålig energi och känner sen att jag kan släppa det som gnager.....
En del av det jag skriver kan låta värre än det är....
Jag skriver inte för andra,eller för att folk ska ta åt sig!!!
Lite skriver jag så klart  för familj som inte finns med i vardagen som då kan följa fanny  här och titta på bilder :)
Jag ger inte ut adressen till höger och vänster eller skyltar med den för mitt syfte är som sagt för mig själv och inte för allmänheten,det är ju frivillgt att läsa :)
Jag menar bara att jag inte bloggar för andra som många gör!
Jag är inte ute efter kommentarer eller höga siffror på läsare :)
Jag vet att det är ett helt gäng som läser varje dag,det ser jag ju :P
 Men det är inte det som är viktigast för mig,visst det är bara att läsa på för er som vill så klart men jag är inte ute efter att ha flest läsare för att kunna blogga :P .
En del skriver att dom tappar blogglusten om det är få kommentarer men det kvittar för mig! :)

Läs eller skit i det det är upp till er :P

Vissa skriver ut bloggen på facebokk det skulle jag aldrig göra!!!
Varför ska alla där läsa???
Många har ju flera hundra vänner och jag kan svära på att bara ett fåtal av alla dom är nära vänner!!!
Finns många på vänlistorna som bara är nyfikna och varför ska dessa götta sig i andras liv???
Jag har som alla andra alldeles för många på min lista som verkligen inte skulle behöva vara me där! :P
Men jag har även tagit bort massor av folk som inte har ett skit på listan att göra :)

Nej fy vad jag svamlar men nu har jag fått skriva av mig litet :P

Och måste ju tillägga att alla ni som skriver för andra,jag menar inget illa till er :)
Alla bloggar med sitt eget syfte,det är inte fel att skriva för andra! :)
Jag följer flera sånna bloggar som jag tycker är skoj.
Alla gör som dom själva vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0