bättre!!

Mår mycket bättre nu....... men nog är man snurrig allt :P

Men måste då säga att det är  jäkligt skönt att man kan vara uppe och andas normalt igen!!
Denna dag har jag Mest varit inne och skrotat men en liten vända till affären tog jag mig allt.... och det var nog meningen för där träffa jag tant(en av mina vänner från förr och förhoppningsvis även i framtiden)

Så skoj att träffa henne även om det bara var en kortis<3
Önskar att vi kunde hålla i gång det hela som vi pratat om!!
Alla tre<3

I morgon blir det att jobba ett kort pass,SKÖNT och ett nödvändigt måste om vi ska kunna spara ihop till allt skoj som ska ske inom en snar framtid :)

Måset då tacka systeryster som tog sig an min skrutta så hon kom iväg till dansen och hem igen medans den trötta modern fick vila en stund<3

Nu ska jag myspysa lite med Fanny innan det är god natt<3






(Nu har mitt betyg kommit så nu är jag USKA på riktigt :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0