underbaaaart!

Nu är jag ledig till onsdag SKÖÖÖNT som fan!! :)
Ge mig bra väder nu då så man kan få några härliga dagar så här i slutet av sommaren...... snääääääälla!! :D
 
Sitter för stunden och pillar med alla bilder jag tagit och tänkte lägga upp en hel del...den som inte vill se kan ju blunda ,eller klicka sig vidare till nån annan sida:p
 
Haft en bra dag med först lite shopping i borlänge med mannen(efter jobbet  för hade ju först ett kortpass!),träffade en vän från förr som det var ett bra tag sen man såg.
Fick veta en liten hemlighet men den håller jag för mig själv :D
 
Skruttan har haft en toppen dag med faster på äventyrslandet i borlänge<3
 
Första gången hon var där faktiskt men absolut inte sista,vet att vi varit usla som inte åkt dit!
Är ju inte så långt dit så finns ingen ursäkt till varför vi inte varit där... men ska bli ändring på det för hon tycker ju om att bada!
Brukar ju plaska runt på lugnet här i stan men går nog inte att jämföra med äventyrsbadet :P!
 
Nu på kvällen har vi badat och grillat,även två öl slank ner och nu ska jag mysa ner mig i soffan till en film.
Eller snart i allafall,först ladda upp lite bilder var det ju....
 
________________________
 
Jag slutar fan inte förvånas!
vad är det för fel på DIG?????
Vad är ditt problem?
Du blir bara mer och mer patetisk och liten i mina ögon!!
Önskar fler kunde se igenom din falska yta och inse hur usel du verkligen är.....
 
Nej inte dra ner sig i dålig energi!
Har annat roligare att göra än att bry mig i sånt skit! :)
 
_________________________
 
Vad morgondagen har att bjuda på får vi se????
Har lite planer men vem vet,kanske bara blir att slappa :)
på söndag ska vi nog dra till sommarland...och jag hoppas vi kommer iväg nu tredje gången gilt!
Vädret har ju som sagt inte varit på våran sida när vi skulle ha åkt.
Få se om Fannys kusin blir med? fanny var jätte glad när jag sa att hon kanske skulle me så vi hoppas på det och håller tummar och tår :D
 
ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0