trött men glad :)

Har nyss kommit hem från ett lugnt och trevligt kvällspass!
Så härligt när man trivs på sitt jobb :)
 
Har stoppat srkuttan i säng som var väldigt mammig<3
Hon har varit hos moster och bråkat hela eftermiddagen medans vi jobbat :P
 
ja sa till mathias att i morgon ser jag fanny bara en liten stund innan dagis(dagis för henne och jobb för mig till halvtio och hoppas då att hon sover :P) Hör hur hon börjar gråta och vi fattar ingenting???
Tror hon bitit sig i tungan eller nått för hon satt och åt men nej!
Till sist snyftar hon till: du hinner inte träffa mig i morgon mamma....
Naaaaw min lilla sötnöt<3<3<3
Hon brukar inte vara så hon gråter för sånt så klart de värmer i hjärtat :D
 
I går följde jag me en kompis hem efter jobbet och träffade en annan som jag ser allt för sällan!
Eller ja de gör ja me båda två men den ena ser jag i allafall på jobbet :D
Skoj att få spendera en stund med dom båda! :)
Hoppas vi snart kan styra upp nått??
Skulle ju vara så kul! :D
 
Nån som missade regnet i går?? :P
Fy fan vad det öste ner!!!!!!
Sååå glad att jag inte jobbade då!
Och stackars alla ni som inte hade nått val och va ute i eländet!
 
 
Här bor vi fast i huset breve :P skulle in i tvättstugan som ligger i huset på bilden men de fick vänta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0