trots är INTE kul!!!

söta putte!
mormors nya valp :)
 
.................................
 
Ge mig styrka att hantera skruttans trots!!!
Lyssnar ALDRIG på mig.....
Gör som hon vill hela tiden och är bara olydig :(
 
Älskar henne mest men det tar på krafterna!:P <3
 
----------------------------
 
Ledig dag i dag efter jobbhelgen och de har varit så skönt att slippa ställa klockan!
 
Haft pannkaksträff med mina systrar,syskonbarn och pappa<3
Även lite lek i leparken för skruttungarna.
Fanny har ju feber men det har knappt märkts.... :p
Nu sover hon då
Även varit iväg och firat brorsan som fyller 15 i dag<3
 
Just ja.....fick ju samtal från jobbet och dom orden värmde massor :)))))
Då man ALLTID nedvärderar sig själv och har sämst självförtroende så mår man bra i själen när man får höra brra saker även om det är svårt att ta åt sig!!!
 
::::::::::::::
 
Ska fixa lite med korten jag tagit och lägga upp några när jag får lust och tid :p
 
Nu ska jah återgå till mina isbitar och rädisor... mums !!
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0