torsdag och ledig :)

 
 
Denna lediga dag har spenderats i borlänge och pengarna har rullat...... :P
Vart några fynd.................inte för at man har råd men är ju så svårt att låta bli!
Hittade skor till mathias för halva priset,små foppa tofflor till billy,en superfin vaxduk till köksbordet som jag bara MÅSTE ha och massa annat skoj.
Nu sitter jag här fetmätt och laddar för en skön kvällspromenad med min lilla ovilliga familj ;D
 
I morgon börjar jobbhelgen och det känns ju lite si så där!
Vill ju vara i rättvik hos pappa och mysa med mina systrar mf!!
 
Men det går ju INTE så Bara kasta på sig ett le'ende och jobba på :)
 
Övriga veckan har varit ganska kämpig.....
Magen har varit åt helvete!!!!
Värre än den brukar :(
Fick kuta på toa hela tisdagen när jag jobbade och hela natten till onsdagen :( skulle ju jobba onsdag oxå men det funkade inte :(
Låg hela dagen igår och läste och mådde dåligt!
 
Hoppas magen sköter sig i helgen??!!!
 
 
 
I måndags var vi ju till tomteland,fanny och cindy hade skoj :)
Cindy vart skit rädd för snälla tomten men inte för det stora skrikiga trollet :P
Dagen flöt på bra och vädret var toppen :D
 
Till kvällen stannade vi hos pappa,kikade på raggarbillar träffade sytrarna och Lilla Leon.
Mys att få sniffa å känna på liten bebis<3
 
 
Ne promenad var det!
 
 
Säger in lite bilder från tomteland när jag har tid!
 
 
   
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0