sista skoj denna sommaren!

Nu sitter jag i soffan och väntar på mackorna som står i ugnen *mums*
Blir en lugn kväll med älsklingen framför spännande serien vi laddat ner :D
Har haft flera skojiga dagar med god mat,alkohål intag( i måttliga mängder för dom flesta men några balla ur och de vart en del onödigt tjaffs! :P tur man själv kan ha pli på sig! :D) massa skratt,dans på kingen, myskväll med systeryster å skruttan så klart, vi  svulla godis,kikade på världens sämsta film!!........ och till sist en STORSTÄDNING av hemmet!
 
Mannen är nog trött som hållt i gång i dagarna tre<3
Själv tog jag mig en endagars och det räcker kan jag lova :P
Orkar inte annat nu för tiden!
Blir då att beställa biljetter till nästa års rockstad direkt dom kommer för älskling har haft superskoj och vill nog dit även nästa år!
Kanske jag tar mig upp en dag eller fler oxå .....vem vet?? :P
Känns som detta var sista skojiga som hörde denna sommaren till.......
Nu blir det att gå i ide och uthärda trökiga vintern!
Hösten  är mys så den är välkommen även om jag så klart velat haft massa mer sommar! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0